Brändi-ilme
Brändin rakentaminen
Logo
Video
Visuaalinen ilme
”VASTAVIRTA TEKI SEN MITÄ EMME OSANNEET EDES PYYTÄÄ” — YRITYSTEHTAAN VERKKOSIVUISTA MARKKINOINNIN KOMENTOKESKUS
Jyväskylän Yritystehdas kaipasi visuaalisesti elävämpiä verkkosivuja uudistuneen strategian näyttämöksi. Markkinoinnin komentokeskus rakentui visuaalisesti näyttäväksi Vastavirran näppiksellä. Pitkä kehittämistyö ja markkinoinnin automaation integraatiot veivät Yritystehtaan tiimiä välillä kielekkeen reunalle: ”Yllättävän keveä olo, että tämä sujuikin näin hyvin.” Paula Ylipulli sanoo.
Ajattelin etukäteen, että jollekin meistä tulee tämän projektin aikana sellainen tuskatila. Verkkosivua rakennettiin pala kerrallaan yhdessä isossa kokonaisuudessa uudistuneen strategian ja markkinoinnin automaation käyttöönoton rinnalla. Saimme aina Vastavirralta kannustavia viestejä, että jes! Jatketaan tämän uuden tiedon kanssa kehittämistä, Ylipulli toteaa
Vastavirta valikoitui referenssien, laadukkuuden, osaamisen ja ammattitaidon perusteella kumppaniksi verkkosivujen rakentamiseen. Yritystehtaan Paula Ylipullin mukaan heillä oli tieto, että tästä tiimistä voi puristaa irti mitä tehoja haluaa.
— Molemmat luotimme, että tämä menee maaliin ja tietyt asiat kirkastuvat matkalla. Luotimme siihen matkaan. Vastavirta oli joustava, mitä arvostimme suuresti, Ylipulli sanoo.
Yritystehtaan kohderyhmät ovat moninaiset ja isot oppilaitokset taustaorganisaatioina asettavat haastavia vaatimuksia asiakaspoluille ja tekevät myös viestintään erilaisia tasoja. Verkkosivun rakentamisen prosessia tuli miettiä siis monelta eri kulmalta.
Verkon kehittäminen jatkuu edelleen. Työskentelytapa on Vastavirralla miellyttävä, on tosi kiva tehdä hommia yhdessä, Ylipuli mainitsee.
Yritystehdas on ylpeä uusista verkkosivuistaan. Ylipullin mukaan markkinoidessa nyt kehtaa linkata omille verkkosivuille ja sinne yleisön ohjaaminen on mielekkäämpää. Tietoa löytyy tarvittaville kohderyhmille ja se on hauskasti esillä.
Positiivia yllätyksiä tuli projektin edetessä paljonkin. Eniten yllätti se, että verkkosivuilta löytyy tarkkoja yksityiskohtia. Vastavirta halusi tavoittaa meidän olemuksemme ja nähdä vaivaa, jotta tulemme nähdyksi dynaamisena ja raikkaana toimijana, Ylipulli sanoo.