Mainonnan konsepti
Markkinointistrategia
Mielenkiintoiset kampanjat
Mainonnan konsepti johdetaan oikeaoppisesti strategiasta. VVO ryhtyi markkinajohtajan roolissa alan äänitorveksi vuokralla asumisen puolestapuhujana. Otettiin rohkeasti kantaa, haastettiin ennakkoluulot. Tuloksena oli äärimmäisen huomiota herättävä mainoskampanja, päämediana tv.
VVO Virkeä on yhteistyöohjelma, jolle Vastavirta loi kiitosta saaneen nimen, logon ja ulkoasun. Älä lorota -kampanjalla taas haluttiin turha vedenkäyttö kuriin. Pienellä panostuksella saatiin aikaiseksi suuria asioita. Paras taloyhtiö palkittiin grillijuhlilla, lisähoukuttimena oli vesikaivopumppujen toimittaminen Afrikkaan. Tulokset olivat dramaattiset, asukkaiden turha lorotus väheni kaksinumeroisin prosenttiluvuin.