Sosiaalinen media
Tapahtuma
Syntyi yhteistyö, jonka tavoitteena oli tuoda kastikkeen historia tähän päivään sekä korostaa tulisuuden sijasta TABASCO® kastikkeen mausteisuutta sekä rikasta makumaailmaa. TABASCO® -brändin kanssa työskentelyssä yhdistyi ylpeys sekä kunnianhimo. Strategiana oli edetä tapahtumiin sekä sosiaaliseen mediaan.
Vastavirta toteutti yhdessä TABASCO® kastikkeen kanssa monitasoisen kampanjan, jonka yhtenä osa-alueena oli tapahtumanäkyvyys. Tikkurila Festivaaleilla tuotemerkki sai tunnettuvuutta niin ihmiskokoisen pöytäjalkapallon kuin Red Hot Cocktail Challenge – Featured By TABASCO® Brand Pepper Sauce -kilpailun muodossa. Hauskan ja mausteisen menon lomassa loihdittiin näkyvyyttä makujen ja liikunnan maailmassa.
Osa TABASCO® kastikkeen näkyvyydestä toteutettiin kesän 2016 aikana sosiaalisen median avulla. TABASCO® kastikkeen Facebook-sivuilla arvottiin #tabascogrillikesä -kilpailussa runsaita tuoteämpäreitä, joiden uumenista löytyi tuttujen tuotteiden lisäksi muun muassa makeisia sekä tulisia popcorneja. TABASCO® Loves Food & Music -kampanjassa puolestaan arvottiin pääsylippuja kesän kuumimmille festivaaleille sekä McCormick -aterialahjakortteja.