Brändi-ilme
Digimarkkinointi
Valokuvaus
Verkkosivut
Video
Vastavirta otti kopin Midaren visuaalisesta uudistumisesta ja verkkosivujen päivittämisestä tilanteessa, jossa Midaren sisällä kehityksen rattaat pyörivät jo kovaa vauhtia ja kumppanilta vaadittiin ponnistuskykyä liikkuvaan junaan. Verkkosivujen uudistus toi palkkion sisäiselle kehitystyölle Midarella: ”Viimein me näytämme ulospäin siltä, kuin sisäisesti on tunnettu jo pitkään”, Midaren markkinointipäällikkö Birgitta Kemppainen kertoo henkilökunnan sanoneen.
Nykyään ict-alan kokonaistavaltaista kumppanuutta tarjoava Midare halusi nostaa brändimielikuvaa myös asiantuntijatasolla matkalla ”kännykkäkaupasta” ict-kumppaniksi.
– Vastavirran kanssa oli mukavaa se, että vaikka teimme yrityksen kehitystyötä talon sisällä itse, saimme kokonaisvaltaista näkemystä ja kommentteja koko projektin ajan. Mietimme yhdessä, miten olisi hyvä asioita tehdä. Yhteistyö oli todella mutkatonta ja helppoa, pidimme yhteydenpidon kynnyksen matalana, Kemppainen sanoo.
– Henkilökunnasta joku tokaisi heti, että nyt kehtaa sivuja näyttää asiakkaillekin. Asiakkailtakin on tullut myös positiivista kommenttia. Vielä ei ole valmista, vaan nyt meillä on hyvä pohja jatkaa kehitystyötä verkossa, Kemppainen lisää.
Vastavirta nappasi kuvat verkkosivuille myös henkilökunnasta kokonaisuuden täydentämiseksi.
– Uusien verkkosivujen kävijämäärät ovat jo nyt kasvusuunnassa, vaikka lyhyen aikaa olemme vasta seuranneet kehitystä. Google-optimoinnilla on oma osuutensa varmasti asiassa, Kemppainen sanoo.