Brändi-ilme
Brändin rakentaminen
Digimarkkinointi
Verkkosivut
HK Instruments on kansainvälinen kasvuyritys Muuramesta, joka nojaa vahvasti perheyrityksen arvoihin. Heidän tuotteitaan käytetään pääasiassa ilmastointikoneissa, rakennusautomaatiossa ja puhdastilasovelluksissa. Yli 30 vuoden ajan huipputeknisiä mittalaitteita suunnitellut HK Instruments kaipasi uutta strategista suuntaa yritystoiminnalle, jonka koettiin olevan jo vakiintunut päämarkkinoilla.
Strategisen suunnittelun lopputuloksena kirkastimme brändin kulkemaan tuote edellä. Suunnittelun punaisena lankana vahvistimme viestiä yrityksen laajasta, edistyksellisestä ja laadukkaasta tuotevalikoimasta, jollaista ei muilla kilpailijoilla ole.
– HK Instruments
Pitkäaikainen yhteistyömme on antanut mahdollisuuden kehittää brändiä ja tuotemarkkinointia pitkäjänteisenä kumppanina. Viimeisimmän päivityksen ilmeeseen toteutimme vuonna 2017, jonka yhteydessä loimme myös uudet verkkosivut www.hkinstruments.fi.
Strategisen suunnittelun pohjatyön ja pitkään jatkuneen yhteistyömme tulokset näkyvät esimerkiksi verkkosivujen sisällön suunnittelussa. Perinteisesti myynnin tukimateriaalina käytetty tuotekatalogi on rakennettu myös verkkosivuille yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Vuosittain päivittämämme käsin kosketeltava tuotekatalogi ja uudistettu verkkosivu tukevat toisiaan myynnin edistäjinä.
-Henri Salonen, AD
Kansainvälisiä messutapahtumia kiertävänä yrityksenä olemme tuottaneet HK Instrumentsin tarpeisiin markkinointimateriaalia 9 eri kielelle. Messukonseptien lisäksi olemme työstäneet yhdessä videoita. Tilojen kokonaisratkaisujen suunnitteluun loimme 3D-sovelluskuvia, joiden avulla pystytään ilmentämään HK Instrumentsin mittalaitteiden sijoittelua kohteissa.